Hlavní navigace

ČSOB zavedla speciální informační linku pro seniory. Nově také mohou zadávat platební příkazy na pobočkách pošty bez poplatků

Sdílet

Lenka Kašparová 1. 4. 2021

ČSOB a Poštovní spořitelna nabízí od 1. dubna 2021 lidem starším 58 let zrušení poplatků za platební příkazy u Poštovního účtu nebo Plus konta s nastaveným zvýhodněním 58 +. Nově mohou zadávat platební příkazy přes pobočky České pošty bez poplatků. Platební příkaz potvrdíte na pobočce prostřednictvím své platební karty a peníze se odečtou z vašeho účtu.

ČSOB také od dubna zavádí speciální informační linku pro seniory, ta už od roku 2019 funguje pro klienty Poštovní spořitelny. Při volání na informační linku Poštovní spořitelny (800 210 210) náš systém dle čísla rozpozná klienty starších sedmdesáti let, kteří jsou pak automaticky směrováni na tým speciálně vyškolených operátorů právě pro komunikaci se seniory. Nyní je služba také k dispozici i pro klienty-seniory na lince ČSOB (800 300 300), říká k novince Jakub Hlaváč, ředitel klientského centra ve skupině ČSOB.

ČSOB také stále nabízí službu donášky peněz na adresu, kterou si vyberete. Pokud máte na Poštovním účtu nebo Plus Kontu nastaveno zvýhodnění 58+ máte službu jednou měsíčně zdarma. Podle banky během pandemie zájem o donášku peněz na adresu výrazně vzrostl. Klientovi doneseme peníze na adresu, kterou uvede. Službu si může objednat telefonicky, na přepážce České pošty nebo přes pobočku. Klient může také požádat o pravidelnou měsíční donášku v konkrétní datum, dodává Přemysl Hanzelka, ředitel Poštovní spořitelny.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).