ČSOB se omluvila klientům za opožděné připsání odchozích plateb na účty u jiných bank

6. 10. 2006

Sdílet

ČSOB došlo v tomto týdnu ke krátkodobé poruše na počítačovém rozhraní s clearingovým centrem ČNB. Prostřednictvím clearingového centra uskutečňují české banky vzájemné převody plateb klientů.

Tato porucha zavinila, že některé platby odcházející z ČSOB do jiných bank se splatností 2. a 3. října 2006 byly zpracovány se zpožděním 24 až 48 hodin. Toto zpoždění se následně promítlo v opožděném připsání úhrad z ČSOB na účty příjemců u jiných bank. ČSOB na překonání poruchy počítačového rozhraní nasadila ruční zpracování a odesílala platby klientů jako prioritní. Ve středu 4. října 2006 byl obnoven běžný standard zpracování odchozích plateb. Příčina poruchy byla podle vyjádření banky jasně identifikována a odstraněna. Eventuální dopad na klienty ČSOB je již řešen na individuální bázi.

ČSOB se velmi omlouvá všem klientům, jejichž platební příkazy byly touto mimořádnou situací postiženy, uvedl tiskový mluvčí banky Milan Tománek.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).