ČSOB má digitální asistentu Kate, zprovozní ji v listopadu

19. 6. 2020

Sdílet

ČSOB 19. června 2020 představila osobní digitální asistentku Kate založenou na umělé inteligenci. Banka na jejím vývoji spolupracuje s belgickými kolegy v rámci skupiny KBC, do níž ČSOB patří. Kate by měla být v provozu už letos v listopadu a bude součástí mobilní aplikace DoKapsy. Digitální asistentka bude reagovat na ovládání hlasem a bude umět vyřídit například cestovní pojištění, pojištění domácích zvířat, vyřešit ztrátu nebo krádež kreditní či debetní karty nebo porovnat ceny poskytovatelů energií. V příštím roce se její schopnosti ještě rozšíří. Kate bude zvládat řešení dalších situací v mobilních aplikacích Smartbanking a CEB Mobil, včetně hlasového ovládání placení.

Koronavirová pandemie jasně ukázala, že rostoucí počet klientů se přiklání k digitálním řešením, a že se zvyšují nároky, které na tato řešení kladou. S Kate podniká KBC obrovský krok kupředu, pokud jde o služby pro klienty, uvedl John Hollows, generální ředitel ČSOB.

KBC se rozhodla zaměřit se s Kate na mobilní aplikace v Česku a Belgii. Podle informací ČSOB rostl letos počet online založených běžných účtů nebo dalších produktů v řádu desítek procent. Stoupá i počet uživatelů mobilního bankovnictví, u ČSOB jen v 1. čtvrtletí meziročně vzrostl o 39 %. Aplikace DoKapsy je jednou z novinek ČSOB letošního roku, která v současnosti umožňuje spravovat platební karty a digitalizovat je do aplikace Google Pay, sledovat všechny platby nebo shromáždit věrnostní karty a využívat jejich výhody.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).