Vlákno názorů k článku
Co dělat, když vám poštou přijde neobjednaná zásilka? od anonym - To já mám většinou opačný problém - něco...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 8. 2022 13:35

    bez přezdívky

    To já mám většinou opačný problém - něco si objednám a ČP mi to nikdy nedoručí :-) Naštěstí už existují i jiné možnosti.

  • 1. 9. 2022 5:58

    J, Novák

    Tak za sebemohu říci, že se mi ještě nikdy nestalo, že by mi ČP něco nedoručila. A stejné je to i u mých partnerů, kterým zásilky posílám různými službami, a to včetně ČP. Ani oni si nikdy nestěžovali, že by jim zásilka ode mě nedošla.

  • 1. 9. 2022 7:51

    bez přezdívky

    Nezbývá než blahopřát. Moje zkušenost je - řada nedoručených pohledů, dopisů (i doporučených), pár balíčků, balíčky do ruky, se kterými se pošťačka "nechtěla tahat", takže si je mám "vyzvednout na poště", pošťáci, kteří ani nezazvoní a rovnou vhazují lístek, že jsem nebyl zastižen atd. A to jsem fyzická osoba, která poslala/nechala si poslat pár zásilek ročně. Možná si to u firem nedovolí... A ještě mi přijde vtipné, že vám ráno pošlou SMS, že "dnes mezi 8:00-18:00 Vám budeme doručovat zásilku, tak koukejte sedět celej den doma na zadku, abyste nás nepropásnul, jinak si pro to půjdete vystát frontu na poštu". Ostatní posílají rozpětí doručení tuším 2 hodiny a ještě před doručením volají. Mně by úplně stačilo, kdyby ČP dělala správně to, co má dělat - doručovat zásilky. Místo toho nabízí bankovní účty, pojištění, losy a kdo ví, co ještě. Do toho ty dva systémy doručení - rychle/pomalu. Doručení do druhého dne by měla být samozřejmost a ne, aby si za to člověk musel ještě připlatit. Když si nepřiplatím, tak doba doručení je ve hvězdách a záleží, jak se asi lidi na ČP vyspí.
    Věřím, že spousta lidí má zase špatné zkušenosti s ostatními firmami. Já zatím ne, takže momentálně raději využívám ostatní doručovací společnosti, i když mohou (ale často i nejsou) být dražší.

  • 1. 9. 2022 16:13

    J, Novák

    Já nejsem firma, jen poměrně často obchoduji na aukru, tedy zejména prodávám věci pro mě nepotřebné, event. nakupuji to, co se mi líbí. Samozřejmě také nakupuji na nejrůznějších e-shopech. A to už celou řadu let. Dříve jsem bydlel v Praze a s ČP jsem měl dobré zkušenosti, nyní několik let byldím na vesnici a ČP mě také ještě nezklamala. Ono to není firmou, ono je to v lidech, tak jako kdekoliv jinde. Nechci ČP nijak omlouvat, ale nedovolil bych si je kritizovat jako celek, neboť je mi jasné, že je to v těch, kteří provádějí konečné doručení. Zvláště tady na vsi je běžné, že mi balíkář ČP zavolá před tím, než dorazí k domu, takže akorát vyjdu před vrata a on brzdí. Rozhodně bych neřekl, že by, alespoň u nás, byla ČP horší, než jiné kurýrní služby. Ale akceptuji vaši zkušenost, zřejmě máte smůlu na špatné pošťáky. Mimochodem, protože dost často využívám takovéto služby, tak mohu s klidným svědomím tvrdit, že v některých segmentech je ČP výhodnější, v některých segmentech nevýhodnější, než jiné služby, ale to je na nás zákaznících, abychom si vybírali z té široké nabídky, která na trhu je. Přeji hezký zbytek dne!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).