Co dělat, když přijde zboží z e-shopu poškozené?

27. 4. 2011

Sdílet

Objednáváte si zboží přes e-shopy? Je to pohodlné a rychlé. Horší už je to v situaci, kdy přijde zboží poškozené. Co v takové situaci dělat?

Pokud přebíráte balík, který má poškozený už obal zásilky, nejlepší je pro vás zásilku rovnou odmítnout nebo zboží vybalit před zaměstnancem přepravní společnosti. Před jeho očima pak prověřte, zda je poškozené i zboží. V každém případě by měl zaměstnanec přepravní služby zaznamenat do přepravního listu informaci, že byl obal poškozen. Pak se totiž jedná o tzv. převzetí zásilky s výhradou. V případě poškozeného zboží pak sepište na místě s tímto zaměstnancem škodní protokol.

Jiná situace nastává, pokud byl obal v pořádku a vy jste zásilku převzali od dopravce bez výhrad. Více si přečtěte v článku na sesterském serveru Lupa.cz: Poškozené zboží reklamujte ihned po rozbalení

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).