Hlavní navigace

Chatbot George od České spořitelny má být od června dostupný všem klientům

Sdílet

Lenka Kašparová

Česká spořitelna spustila nového chatbota George, kterého najdete přímo na hlavní webové stránce Spořitelny. Robot s prvky umělé inteligence radí lidem s jejich dotazy ohledně osobních účtů a karet, půjček, hypoték, spoření, investování či pojištění. Prvního chatbota Česká spořitelna nasadila ve svém online bankovnictví v prosinci 2019. Dosud zpracoval skoro 80 tisíc klientských požadavků.

Dotazy se týkaly především podpory s přihlášením do digitálního bankovnictví, potvrzování plateb prostřednictvím aplikace George klíč a chatbot pomohl klientům v řadě situací, kdy došlo například ke špatnému zadání přihlašovacích údajů nebo k zablokování účtu, říká Tomáš Lošťák, který má vývoj konverzace chatbota v České spořitelně na starosti.

Banka počítá s tím, že George bude od letošního června k dispozici všem klientům. Jeho rozšíření i na stránky osobních financí bude probíhat postupně. Jeho dostupnost poznáte tak, že se vám na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví nebo na webových stránkách Spořitelny zobrazí chatovací konverzace, v níž se vám chatbot představí jako virtuální asistent George.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).