Česká spořitelna spustila nového chatbota George, kterého najdete přímo na hlavní webové stránce Spořitelny. Robot s prvky umělé inteligence radí lidem s jejich dotazy ohledně osobních účtů a karet, půjček, hypoték, spoření, investování či pojištění. Prvního chatbota Česká spořitelna nasadila ve svém online bankovnictví v prosinci 2019. Dosud zpracoval skoro 80 tisíc klientských požadavků.
Dotazy se týkaly především podpory s přihlášením do digitálního bankovnictví, potvrzování plateb prostřednictvím aplikace George klíč a chatbot pomohl klientům v řadě situací, kdy došlo například ke špatnému zadání přihlašovacích údajů nebo k zablokování účtu,
říká Tomáš Lošťák, který má vývoj konverzace chatbota v České spořitelně na starosti.
Banka počítá s tím, že George bude od letošního června k dispozici všem klientům. Jeho rozšíření i na stránky osobních financí bude probíhat postupně. Jeho dostupnost poznáte tak, že se vám na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví nebo na webových stránkách Spořitelny zobrazí chatovací konverzace, v níž se vám chatbot představí jako virtuální asistent George.