Názory k článku
ČEZ se postará o plynový kotel. Za dvě stovky měsíčně nabízí asistenci i kontroly

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 5. 2018 17:18

    Honza malem kralem (neregistrovaný)

    A co pro kotelny SVJ? Kolikrat jsou i male pro par bytu, ale neni to uz "domacnost".

  • 29. 5. 2018 20:45

    Krtek (neregistrovaný)

    Tomu řikam služba !
    2 kila měsíčně za to ,co mi splní upomínka mobilu nebo kalendář + někde záznam v tabulce nebo šanon na papíry od revizáka. Jsem zvědavej, jestli jim na tenhle špek někdo vůbec skočí.

  • 16. 11. 2018 22:56

    ẞpek (neregistrovaný)

    Ty 200,- nejsou za připomenutí, jste blázen?
    Služba obsahuje : revize kotle + spalinových cest (to Vás bude stát cca 2000,- i více...)
    + 5000,- na servis el. spotřebičů
    + zámečnická pohotovost
    +1000,- pro platbě na rok dopředu
    Ty špeku...

  • 28. 2. 2019 12:08

    Robish (neregistrovaný)

    Máte někdo s tím zkušenosti ? Starší paní(příbuzná) si to objednala , smlouvu chtěli podepsat hned , po 2 měsících plateb přišel servisní technik se podívat na kotel , řekl jí kotel má vysoký únik CO a kotel vypnul . Přitom se v domě pravidelně dělají revize a revizní technik na nic neupozorňoval . Takže teď platí 200,- Kč servis vytápění a kotel by neměla podle ČEZ používat .
    Chápal bych kdyby technik nejdřív přišel , zkontroloval kotel a potom s ní ČEZ odmítl uzavřít smlouvu . Takhle to vypadá na podvodné jednání s účelem z lidí vytáhnout peníze a alibisticky říct , že kotel je špatný .

  • 22. 3. 2019 13:32

    makak_one (neregistrovaný)

    A byl to technik ČEZ, nebo někdo od externího dodavatele? Protože pak by to smrdělo klasickým ping pongem "my nic, to dodavatel" a vice versa

  • 21. 5. 2019 9:59

    Zuza (neregistrovaný)

    jo mám zkušenost, také po dvou měsících přišel technik, řekl že je vše ok, od té doby kotel občas zhasínal (dávala jsem to za vinu zimě, takže jsem to začala řešit hned po zimě) , jenže při zavolání na jejich havarijní službu se údajně nejednalo o havarijní stav a když jednoho dne kotel zhasnul úpně a nešel zapálit, tak mi bylo řečeno, že jsem to měla řešit dřív a je to mé zanedbání, takže služba na dvě věci, akorát musíte platit a když se něco stane tak hledají jakoukoli výmluvu , jen aby nemuseli přijet.

  • 18. 9. 2019 12:28

    Ivana (neregistrovaný)

    Servis mám sjednaný, v současné chvíli podávám výpověď. Na revize jsou najímáni lidé, kteří se asi ČEZU přihlásili, nebo je ČEZ oslovil. Jeho vlastní zaměstnanci to nejsou. Pokud máte nějakou poruchu, tak na asistenční lince, po dlouhém volání, váš požadavek zaevidují a řeknou, že vás bude kontaktovat příslušný vedoucí technik. Technik se ozve nejdříve druhý den, pokud máte štěstí a sdělí vám, že se vám ozve někdo, s kým dohodnete opravu. Pokud dotyčný má oprav více, můžete se opravy dočkat třeba za týden. Takže bez této služby by jste možná někoho přemluvili na dřívější opravu. Pokud netopí kotel, paráda :-). Servisní prohlídku kotle a spalinových cest sice neplatíte, ale za cca 2400,- by vás možná servis mimo Prahu vyšel levněji. Alespoň mi to potvrdili servisní technici, kteří přišli. Termín servisu si nemůžete zvolit podle svého volna, ale většinou se musíte podřídit termínům podle Čezu. V okrese Beroun tuto službu provozují dva technici a ti jezdí jen ve středu. Takže pokud byste chtěli pátek, máte smůlu. Shrnutí - nebrat tuto službu.

  • 25. 11. 2019 14:26

    Lenka K. (neregistrovaný)

    Naprosté vyhození peněz! V rámci služby "SERVIS VYTÁPĚNÍ" nám přijel člověk zkontrolovat plynový kotel, který byl naposledy čištěn před 2-3 lety. Strávil u nás asi 20 minut, řekl, že je v pořádku, vyčištěné...to bylo před začátkem topné sezony. S příchodem chladných dnů jsme chtěli kotel zapnout, asi 3 týdny po kontrole od ČEZu, a nešel spustit! Volali jsme na ČEZ, jelikož i asistence při havarii je součástí služby. Po třech dnech nám řekli, že máme smůlu, jelikož náš kotel je starší 10 let, což nám nikdo neřekl. Už v době uzavření smlouvy byl starší 10 let! Ovšem při uzavření smlouvy pracovníka ČEZ samozřejmně stáří kotle nezajímalo. Museli jsme si tedy na své náklady zajistit jiného technika, aby nám kotel zprovoznil. Technik přijel a zkonstatoval, že jsou zanešené spalinové cesty a vypadlé sklíčko z nějakého okénka, což přisává vzduch a proto zhasíná plamínek. Napsal nám na jeho zjištění podrobné potvrzení, které jsme odnesli na ČEZ a službu reklamovali. Těžko se spalinové cesty zanesli po 3 týdnech nečinnosti! Pracovnice reklamačního oddělení nám sdělila, že vše proběhlo v pořádku. To poznala od stolu? Prý jejich technik kontrolou poznal, že spalinové cesty není potřeba vyčistit (po třech letech provozu) a tak je nečistil, ikdyž řekl, že čistil a dal nám na to potvrzení. Vypadlého sklíčka si nevšiml a dokonce provedl kontrolu nějakého ventilu, který náš kotel vůbec nemá!
    Z pohledu ČEZ je vše v pořádku! Takže asi takovouto inzerovanou jistotu, vám tato služba přinese.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).