Cestovní pojištění: občas ho platíte zbytečně, občas vám zachrání peněženku

22. 9. 2009

Sdílet

Pojištění obecně dělí většinu lidí na dva názorové tábory. Ti první tvrdí, že je to naprosto zbytečné a pokud už se stane pojistná událost, která poskytne příležitost za zaplacené pojistné obdržet plnění, stejně nedostanete vše zpět. Proti hovoří i mnoho výluk, kvůli kterým nemusíte obdržet peníze žádné. V tomto případě ale dejme ruku na srdce a přiznejme, že právě výluky by měly být při uzavírání pojistky povinnou četbou.

Opačný názor ale pravděpodobně zastávají všichni, kteří si pojistnou událost prožili a jimž pojištění zachránilo peněženku. Například necelých 8 % klientů, kteří si pořídili cestovní pojištění od AXA pojišťovny letos nahlásilo pojistnou událost. Největší podíl na pojistném plnění tradičně představovaly výdaje na léky a ambulantní ošetření, ale asistenční služba řešila například i vážný úraz hlavy, který vyžadoval udržovat klienta v umělém spánku a léčení by v tomto případě mohlo dosáhnout částky kolem čtyřiceti tisíc korun.

Cestovní pojištění lze uzavřít také u těchto pojišťoven:

Allianz pojišťovna, Česká podnikatelská pojišťovna, Česká pojišťovna, ČSOB pojištovna, Generali pojišťovna, Hasičská vzájemná pojišťovna, Komerční pojišťovna, Kooperativa pojišťovna, Maxima pojišťovna, Oborova zdravotní pojišťovna, Všeobecná zdravotní pojišťovna , Slavia pojišťovna, UNIQA pojišťovna, Zdravotní pojišťovna Metal-Aliance a Zaměstnanecká pojišťovna Škoda.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).