Hlavní navigace

Cestovní kanceláře mají zatím úspěšnou sezónu

Sdílet

Ivana Ševčíková 16. 7. 2007

Počet klientů českých cestovních kanceláří je zhruba o deset procent vyšší než loni touto dobou. Hlavní podíl na nárůstu klientů má zejména prodej zájezdů v předstihu, tzv. first moment, kdy cestovní kanceláře nabízejí až 20% slevy. Některé cestovní kanceláře prodaly v dlouhodobém předprodeji meziročně až o polovinu více zájezdů. Na druhou stranu, u zahraničních zájezdů klesají prodeje těsně před odjezdem, tzv. last moment.

Ceny srovnatelných zájezdů se oproti loňskému roku příliš nezměnily. Češi ale za dovolenou utrácejí více, protože požadují stále lepší ubytování i ostatní služby. Podle odhadů Asociace českých cestovních kanceláří a agentur zaplatí letos čeští turisté za dovolenou v průměru 15 000 korun.

Zdroj: ČTK

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).