Čeští spotřebitelé chtějí u potravin hlavně kvalitu a dobrou cenu. Často to ale nejde dohromady

27. 7. 2012

Sdílet

Čeští spotřebitelé preferují především kvalitu a cenu potravin. Podle výzkumu Asociace malých a středních živnostníků ČR je kvalita důležitá pro 61 % zákazníků, následuje cena, kterou preferuje 59 % zákazníků. S větším odstupem je důležitá značka (35 %), složení (35 %) a známost produktu (31 %).

Kvalita společně s dobrou cenou však často nejde dohromady, což potvrzuje chování některých obchodních řetězců. Dochází k přelepování data spotřeby, nebo k prodeji plesnivých potravin. Více se dočtěte v článku partnerského serveru Vitalia.cz: Nakoupila jsem plíseň za sedm set. Řetězce to nevzrušuje

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).