Hlavní navigace

Česká spořitelna se stará o bezpečnost svých klientů i zaměstnanců

Sdílet

Redakce 11. 12. 2007

Česká spořitelna postupně přidává nové systémy na ochranu nejen svých klientů, ale i zaměstnanců na pobočkách. Zdokonaluje bezpečnostní opatření, více spolupracuje s policií a díky dokonalejším technologiím pomáhá odhalit identitu pachatelů. Po předání materiálů policii tak lze pachatele lépe a dříve dopadnout. Každý rok banka investuje do zabezpečovacích zařízení na svých bezmála 640 pobočkách více a více finančních prostředků. Praxe dokazuje, že se to bance vyplácí. Například pachatel včerejšího přepadení pobočky ve Cvikově je již ve vazbě a to především díky perfektní spolupráci s policií. Za přepadení pobočky přitom hrozí trest až 16 let odnětí svobody.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 12. 2007 1:17

    Diver (neregistrovaný)
    nemáme tak krátkou paměť. Není to tak dlouho, co tato banka okradla daňové poplatníky, za bedlivého dozoru krásky Livie Klausové, o více než o 50 miliard korun, to je o 50 tisíc milionů korun. Co teď chce dokázat. Bezpečnost klientů, o tu nikdy nešlo. Dost trapné.
  • 13. 12. 2007 8:53

    Q (neregistrovaný)
    I prodejny s mobilními telefony mají pracovníky ostrahy. Spořka mimo velkých poboček nikoliv. Po té, co odtsranili skla z přepážek a někde zavedli i "barové pultíky", ztratil jsem k nim důvěru. Necítím se bezpečně já jako klient, a pracovníci ČS rovněž ne.
    Zvýšil se počet přepadení, která se však ČS snaží ututlávat. Své peníze (ale i peníze ostatních klientů) tak nejsou plně v bezpečí a ztráty z loupeží, pokud je neuhradí pojišťovna, musí nést klienti v podobě vysokých poplatků za cokoliv.
    O bezpečnost v těchto případech se spořitelna rozhodně nestará! Byl bych blázen, pokud bych v takovémto ústavu setrvával.
  • 13. 12. 2007 16:50

    Petra (neregistrovaný)
    Napsal jste to přesně. Nevím, kdo "osvícený" prosadil, aby se z pokladen ve spořitelnách sundaly skla a klienti- a lupiči- mohli až k pokladně. Je to pohrdání klienty, pokladníky a výsměch bezpečnosti!!
  • 14. 12. 2007 8:00

    pracující v ČS (neregistrovaný)
    Těmi osvícenými byli Rakušáci, kteří ve spořitelně zavedli i další, s prominutím, Petro, píčoviny. Musíme být přeci klientům "blíž", a sklo tento manévr "velmi" rušilo. Aspoň dnes spousta klientů okolo ví, co já s klientem u baru probírám. Chybí už jen nějaká pípa /ne "č"/ - aspoň na SIlvestra ...
    Když na to přijde, klienti by ani nemuseli chodit, a měli bychom o práci vystaráno. Levá neví co dělá pravá, přijde rozhodnutí, které se vzápětí ukáže jako nereálné, protože odporuje dalším 5ti jiným nařízením. Je to KOCOURKOV ! Chce to mít silný žaludeka nervy na všechno, ale ty peníze, co tady bereme, to aspoň trochu vyváží.
    Já kdybych zde nemusel mít účet na výplatu, tak zde nemám ani pětník.
  • 14. 12. 2007 9:23

    Petra (neregistrovaný)
    Napsal jste to velice vtipně a výstižně, vím o co jde, pracovala jsem ve spořce hodně let, ale naštěstí už NE! Ještě bych navrhla zlepšovák, samoobsluhu na pokladně, že by si jako brali klienti přímo z pokladny peníze sami, ušetřil by se plat pokladníka - stejně je nic moc - a mohlo by se investovat třeba do výroby větších dřevěných vajíček nebo jiné "vyvedené" reklamy.Stejně klienti mohou až k pokladně, tak už ten jeden krok a natáhnout ruku... Vlastně je to celé blbost- pokladník být musí, kdo by říkal "Co pro vás mohu udělat? " / Až vás budou hodně štvát, tak utečte:)) /
  • 18. 12. 2007 20:57

    pusa otevřená úžasem (neregistrovaný)
    Pokud mám být upřímný, tak se fakt HROZNĚ divím, že u takhle nemožnýho zaměstnavatele pracuješ. Pokud máš trochu sebeúcty tak se seber a prchej někam, kde uvidíš, že to hlavu a patu má, ne? Fakt ti nerozumim. Brát peníze od někoho ke komu nejsem loajální a dokonce jsem schopen ho (pochopitelně anonymně) pomlouvat, to chce, podle mého, žaludek snad ještě silnější........
  • 18. 12. 2007 23:05

    pracující v ČS (neregistrovaný)
    Ono dnes většina zaměstnavatelů je nemožných, ale musíš držet ústa a krok. Když se ti něco nelíbí, tak táhni, čeká tu zástup ochotných si nechat srát na hlavu ještě víc. Ostatně, za ty peníze, kde jinde takové berou ?
    Loajální jsme museli být ke straně, kapitalisti to vyžadují taky, tak kde je rozdíl? Loajálnost se dá předstírat, berete-li ji naprosto vážně, navštivte psychiatra.
  • 20. 12. 2007 11:34

    anonymní
    A vy to tak žerete, čili jste loajální vůči svému zaměstanaveteli? Vyjádřit svůj názor a nespokojenost s nečím patřilo k tolik omílaným tématům v listopadu 1989. Připadá mi, že dnes jsme opět tam, kde jsme byli před 11/1989. Držet ústa a krok ...

    Sdělení skutečností není pomluvou. A jen víc otevřeného sdělování skutečností, pryč s tutláním, zamlčováním a lhaním!

    Tolik pro pusu otevřenou úžasem.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).