Hlavní navigace

Česká spořitelna přijala další opatření na ochranu uživatelů Servis 24

Sdílet

Redakce 28. 3. 2008

Česká spořitelna prodlužuje tzv. časový zámek při změně telefonního čísla v internetovém bankovnictví. Je to další opatření, kterými chrání uživatele služby SERVIS 24 proti zneužití internetového bankovnictví.

Při změně telefonního čísla pro zasílání autorizačních (a případně konfirmačních zpráv) se změna telefonního čísla nově provede až po 24 hodinách, narozdíl od dosavadních dvanácti. Prodlouží se tím doba, po kterou může klient zareagovat, pokud zjistí, že se někdo pokusil změnit jeho zadané číslo mobilního telefonu pro zasílání SMS zpráv.

Další nové bezpečnostní opatření se týká klientů, kteří SMS zprávy o změně nastavení telefonního čísla dostávají v angličtině – nově Česká spořitelna zašle tuto SMS i v češtině.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).