Česká spořitelna přidá 30 % ke cashbacku. Maximem je 500 Kč

1. 11. 2024

Sdílet

Česká spořitelna Autor: Jan Vaca

Česká spořitelna má podzimní akci, ve které přidá navíc 30 % ke stávající odměně cashbacku u partnerů, se kterými spolupracuje. Spolupracující partnery vidíte v mobilní aplikaci George, jde o službu s názvem Moneyback.

Jak aktivovat

Nabídku 30 % navíc musíte aktivovat v mobilní aplikaci George. Nepřehlédnete ji, sama se vám zobrazí.

Jak to funguje

K nabízené odměně od zobrazených partnerů Spořitelna přidá dalších 30 %. Pozor, nejde o cashback 30 % z nákupu, ale z cashbacku obchodníka.

Příklad: Pokud nějaký obchodník nabízí cashback 1 % a vy u něj zaplatíte 1000 Kč, dostáváte 10 Kč (1 % z 1000 Kč). Spořitelna k těm 10 Kč přidá 30 % a celkem tak získáte 13 Kč. Po přepočtu tak cashback s bonusem v tomto případě vyjde ne na 1 %, nýbrž na 1,30 %.

Pěkný cashback ve službě Moneyback od České spořitelny nabízí Leo Express, a to 20 %. S 30% bonusem tak za nákup jízdenky dostanete cashback 26 %.

Například, když si nakoupíte kredit na jízdenky od Leo Expressu za 5000 Kč, dostanete 20 % (standardní cashback, max. 1000 Kč) a k tomu bonusový cashback (300 Kč). Za jízdenkový kredit tak zaplatíte jen 3700 Kč.

A třeba Flixbus nabízí 10 %, s bonusovým casbackem tak máte 13 %.

Do kdy akce platí

Nabídka platí od 1. 11. 2024 do 15. 12. 2024 včetně.

Pro koho platí

Pro všechny soukromé debetní, kreditní a předplacené karty vydávané Českou spořitelnou.

Maximální bonus

V rámci bonusové nabídky 30 % zpět můžete během celé akce získat od Spořitelny max. 500 Kč. Pokud bonusový cashback vyčerpáte třeba již za dva dny, další nedostanete. (Ale pořád můžete dostat cashback od obchodníka nad tento bonusový strop.)

Cashback dostanete zpět do 10. dne následujícího měsíce, a to na účet, ke kterému byla karta vydána.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a osobní silniční dopravu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).