Velké selhání S24. Už hodinu se snažím přihlásit a pořád stejná hláška:
"Upozornění pro klienty služby SERVIS 24 Internetbanking Vážení klienti, z důvodu aktuálního počtu požadavků na službu SERVIS 24, není v současné chvíli možné přihlášení do aplikace Internetbanking. Velmi se Vám omlouváme za způsobené potíže. Pro úspěšné přihlášení uzavřete prosím Váš prohlížeč a opakujte přihlášení později."
Po 3 letech jsem si opět zřídil kvůli hypotéce osobní účet u ČS a musím řící, že S24 mi během včerejška a dneška zvedl adrenalin. Potřebuju nastavit účet a pořád to hází hlášku ohledně přetížění a když už se to připojí, tak to zachvíli spadne. "Super služba", jsem rád, že mám primární účet jinde. Jsem zvědav, jak dlouho to nebude fungovat a jak dlouho to budou svádět na vysoký počet požadavků.
Doporučuji všem zavolat na linku zdarma 800 207 207 a sepsat reklamaci na vrácení poplatku za používání servisu 24. Jde sice jen o pár korun, ale v globále se jedná o několik desítek milionů. Dokud nedostane ČS konečně přes držku za svůj slavný Servis 24 (rozumějmě 24 hodin je to potřeba udržovat v jakémsi chodu aby to nelehlo úplně), tak se stav věci nikdy nezmění
dnes se mi ještě nepodařilo se přihlásit a to už to zkouším od 10 hod. asi mají stále potíže a jen to nikdo otevřeně neřekne. na novinkách je článek a podle mluvčí čsas by již mělo vše fungovat, ale podle mne je to jen mlžení. vzpomeňte jaké problémy měl nedávno vodafon s novým systémem. co je ale zvláštní, že tyhle věci nikdy nejdou, když je potřebujete - to je prostě megahaluz
Včera večer se mi to konečně rozjelo. Nevím, jestli je to záměrné, ale když si chci prohlédnout Transakční historii, tak to tvdošíjně zobrazuje pouze minulých 30 dnů, ať si tam zadám co chci. Takhle to před "vylepšením" nebylo, dalo se zobrazit až 90 dnů v libovolném období. Platbu jsem ještě nezkoušel, doufám že se to nepokazilo.
Už sedím půl hodiny na internetu a zaboha se namůžu přihlásit na internet banking.Zřejmě Česká spořitelna nepotřebuje klienty.Proč jste si udělali nové stránky k přihlášení. Pokaždé je to hlavolam a ne porodní bolestin jak výše uvádíte. Dokazujete tím svoji neschopnost starat se o klienty. Mám vás dost.