Pokud nastane nějaká modernizace programu, rozšíření - snad téměř vždy, přes "dokonalé testování", nastávají nějaké programové chyby, nefunguje něco, co dříve fungovalo. Nejedná se jen o aplikace pro klienty, ale i o aplikace, se kterými pracují zaměstnanci. Nejsem aiťačka, ale divím se, že celý informační systém ještě nezkolaboval úplně, ale aiťáci mají občas pěkně horké chvíle.
Pokud narůstá počet uživatelů, prý servery nestíhají, kapacita je poddimenzovaná a pak to padá. Přiznám se, že jako klient bych neměla nervy na to stále vysedávat u počítače a zkoušet, kdy to půjde. Ale klienty ČS jen tak nic nerozhází, většina si nechá, s odpouštěním, kakat na hlavu.
hm, něco na tom je..... Ale zároveň je něco i na tom, čemu se říká loajalita. Kdyby jsi měl jezevčí farmu a tvoje zaměstnankyně říkala klientům - nekupujte si ty naše kůže, stojí za ho* , smrdí to, šéf je krmí jenom starejma rohlíkama a tak jsou to chcíplotiny a ne jezevci, maso je špatný, nebude vám chutnat - jak dlouho by si takovouhle zaměstnankyni živil?
Ale loajalita je v době demokracie nesmysl. Přece se nemůžeme donekonečna navzájem obelhávat, jak to dělávali právě ti komunisti !!!!!!!!!!!!!!¨
Zaměstnanec přece nemůže lhát, že je vše v pořádku, když ve skutečnosti něco nefunguje.
Pokud mi prodavačka bude tvrdit, že den staré rohlíky jsou čertstvé právě přivezené, tak se na ni příště vykašlu a když to udělá poctivě každý další, mělo by to vést k její záhubě. To samé by měli vycítit klienti ČS, že je jim v ladasčem lháno a s těmito lháři náležitě zatočit. Pokud se tak nebude dít všude, jsme opravdu tam, kde jsme byli před 20ti lety a žádný převrat se nemusel vlastně konat. Jestli nám lže komunista nebo kapitalista, je vlastně jedno. Furt se jedná o lež a neférové jednání.
http://www.mesec.cz/clanky/zaklety-servis-24-ceske-sporitelny/nazory/vse/
- odkaz na diskuzi k nedávné nefunkčnosti Servisu 24.
I minulý týden manželka opět skučela, že se nemohla v práci do Servisu 24 dostat. Dávalo jí to 2 typy hlášek. Chtěl bych pracovníky ČS ujistit, že nemá v pracovní náplni pouze styk s jedinou bankou a proto se nemůže celou pracovní dobu věnovat jen pokusům o přihlášení do Servisu24, musí provádět operace i s dalšími bankami (kde však podobná negativa jako u Spořitelny nezaznamenává) a plní ještě mnoho dalších úkolů. Z práce domů pak přijde vynervovaná. Proč má trpět rodina? Přitom její plat nedosahuje možná ani úrovně platu uklízečky v ČS (čímž nechci nijak podceňovat práci uklízečky - je ale známo, že v ostatních firmách platy těchto profesí nejsou nijak závratné a neodpovídají výši životních nákladů v této zemi)...