Česká spořitelna rozšířila služby přímého bankovnictví

16. 6. 2008

Sdílet

Česká spořitelna od dnešního dne rozšířila služby svého internetového bankovnictví SERVIS 24. Nově mohou například klienti Stavební spořitelny České spořitelny (SSČS) získat další informace o stavu svého úvěrového účtu, přibyla pomůcka k optimalizaci výše státní podpory a také k výpočtu úvěrového pojištění. Údaje o účtu SSČS jsou aktualizovány každý pracovní den. Uživatelům služby SERVIS 24 GSM banking Česká spořitelna nově umožňuje přístup k informacím o jejich kartových a vkladových účtech. ROzšířenou službou je také automatická kontrola duplicitně zadávaných transakcí v jednom dni.

Ke změnám došlo i v oblasti zabezpečení přímého bankovnictví. Nastavení a změna čísla pro autorizační SMS zprávy je od dnešního dne možné provést jen v pobočkách banky. Pokud klient zapomene nebo ztratí své přístupové údaje do internetového a telefonního bankovnictví, může o jejich nové vygenerování a následné zaslání požádat nově také pobočku České spořitelny, doposud to bylo možné pouze přes telefonní bankéře.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).