Názory k článku
Česká pošta zdraží. Nabídne ale zákaznickou kartou, se kterou lze ušetřit

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 6. 2013 8:39

    Lubino (neregistrovaný)

    Pro upřesnění, výhody Zákaznické karty České pošty mohou zatím využívat podnikatelé a firmy registrovaní v ČR.

  • 20. 6. 2013 9:49

    zepr (neregistrovaný)

    Nakupte si do zásoby poštovní známky se symbolem A, ty jsou pořád na na OLZ do 50 g, at si pošta tak nevydělá.

  • 7. 8. 2013 13:26

    st (neregistrovaný)

    Provozuji e-shop. Poslední novinky , které se odehrály u České pošty jsou úplná paráda a jsem z nich samozřejmě velmi nadšený. Předem avizované a velmi neurčité "Šetří peníze a přináší výhody" ve finále znamená následující: v mém případě mně karta neušetří ani korunu (nevyplatí se mně čekat, až se mně nashromáždí 10 zásilek, abych ušetřil 1 Kč ze zásilky), proto je karta použitelná leda tak na rovnání koksu do lajny. Leč, buhužel, nefetuji, tak je mně k ničemu kompletně.
    Dále, na třech poštách jsem musel pošťačky učit, co jim to vlastně dávám za věc. Absolutně nevěděly, co to je, a co s tím mají dělat. Tak jsem jim během pěti minut přetlumočil vše, co o kartě na stránkách píše jejich zaměstnavatel. Jedna z nich (v Břeclavi) to nezkousla. Balík položila na váhu, sedla k počítači a stále vyžadovala podací lístek kvůli přepsání adresy. Když už jí docházelo, že ho ze mně nedostane, protože adresu má napsanou na balíku, začala být mimořádně nepříjemná (jak si to může k zákazníkovi dovolit?). Naštěstí si ji uklidnila její kolegyně za vedlejší přepážkou, s tím, že to někde slyšela a že já mám "asi pravdu". A tak nakonec musela zvednout tu obrovskou masu sádla ze židle a celé dva metry si pro balík k váze zajít.
    Chcete oslavovanou e-dodejku zdarma? Radši to ani nezkoušejte. Pošťačky nejen že to neumí (přišla jen jednou z asi deseti pokusů), ale z paní za přepážkou si tímto požadavkem uděláte nepřítele č.1. Navíc, co nechápu, proč to není automatika. Při zřizování karty zadáváte váš e-mail, karta má čárový kód. Proč musím paní prosit o tuto službu a navíc jí pětkrát diktovat můj e-mail (mezi každým pokusem si vyslechnete "cóžéééé?". A to jsem si pro zjednodušení zřídil mail s mým jmémem, absolutně českým).
    Vyhovovaly vám stávající podací lístky pro případ archivace a následného dohledání? S tím se rozlučte, pošta totiž na přepážky nedodává papírové čtvrtky k tomu určené, paní potvrzení vytiskne na jakýsi poloprůhledný papír a následně Vám ho ze tří stran orve. Někdy podle pravítka, jindy jen tak od ruky. Dostanete přesně takový kus papíru, ze kterého rytíř Brtník z Brtníku četl kouzla. Dnes se jí to extra povedlo. Ale byla tak hodná, že mně poradila, abych si to doma ostříhal nůžkama. Parádička - zbytečná práce navíc a už teď se těším, až budu časem něco v té mozaice hledat.
    Pro mě úplná specialitka na závěr, již osm měsíců nefungující sledování doporučených zásilek začínajících kódem RR. Pro mě i pro mé zákazníky opravdu praktická věc. Chcete si na poště koupit punčochy, náhrdelník, náušnice nebo třeba bublifuk? Žádný problém. Ale dopátrat se, proč jim nefunguje, popřípadě kdy bude fungovat, co u pošty fungovat má - neřešitelné.
    Být to soukromá firma, a moje, to by bylo nezaměstnaných...

  • 31. 10. 2013 23:34

    jiří (neregistrovaný)

    Naprostý souhlas, mluvíte mi z duše. Občas mě mrzí, že jsou ty několikatunové dámy za přepážkou, za jejich neochotu, drzost potažmo lenost, bych jim častokrát s radostí nafackoval žena ne-žena!

  • 23. 11. 2016 5:52

    Ja (neregistrovaný)

    Souhlasim s predchozim prispevkem a pokud mate zakaznickou kartu sjednate priplatite za dodani do druheho dne pojistite balik nedojde pri reklamaci vam reknou ze mate slevu a dostanete 0 jiz pohresuji druhy balik ja jim jeste jednu sanci dala vsak jiz vice

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).