Pošta by se hlavně měla starat o to, aby baliky z Balíkovny doručila na to správné výdejní místo.
To znamená tam, kam si to zákazník objednal. Nikoli na poštu, kam je to logisticky nejlevnější a bez práce.
Ne že na to kašle a aby tam s tím nemuseli jezdit, tak lžou, že je výdejní místo plné. A nechají balík na poště, která má pracovní dobu dvakrát týdně 3 hodiny a to ještě za úplňku.
Chápu že smyslem je ušetření peněz za rozvoz, ale klienty to sere a jak se zklamou, už se nevrátí a živí konkurenci.
Jsem přesně tím případem - balíkovna několikrát zklamala, další šanci už nedostane.
Klient není debil - on se na tom výdejním místě zeptá, zda je opravdu plné a když provozovatelka řekne, že plné není a NIKDY nebylo, tak je vina jednoznačně ve lhaní pošty.