Hlavní navigace

Češi se při nákupu na internetu řídí úživatelskými recenzemi

Sdílet

Lenka Kašparová

Uživatelské recenze využívá ve svých e-shopech stále více značek. Kladné hodnocení ostatních zákazníků totiž zohledňuje při svém nákupu až 95 % kupujících. Vyplývá to z dat, která si nechala zpracovat Asociace pro ekonomickou komerci. Recebte využívají na e-shopech více ženy než muži.

Z našich dat vyplývá, že často podle recenzí vybírá 35 % žen, zatímco u mužů je to jen 27 %. Co se týče věkových kategorií, tak recenze často využívá až 43 % zákazníků ve věku od 15 do 24 let. Nejzajímavějším údajem je ale fakt, že na uživatelské recenze vůbec nedbá jen 5 % zákazníků, říká Jan Vetyška z Asociace pro elektronickou komerci.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Diskuse byla uzavřena.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).