Vlákno názorů k článku
AWD Česká republika se změní na Swiss Life Select od markus - Mňa len prekvapuje ako p. Valach komunikuje jasnú...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 11. 2012 10:06

    markus (neregistrovaný)

    Mňa len prekvapuje ako p. Valach komunikuje jasnú pravdu o AWD..AWD sa s nikým nespája, AWD s nikým bližšie nebude komunikovať, AWD neposiluje..AWD vzhľadom na problémy v EU konči..takže už to nebude spoločnosť ktorej aspoň názov bol nezávislý, takto sa bude volať po mene silnej švajč. spoločnosti..je detto to isté ako ING select...a ING napíše: my dovolíme nezávislosť :)

  • 8. 1. 2013 19:31

    TM (neregistrovaný)

    Ano, máte pravdu,
    AWD se s nikým nespojuje,
    Swiss Life totiž AWD už 4 roky z 96% vlastní,
    a je vcelku pochopitelné, že si převádí jednotlivé úspěšné země pod SwL International, do divize Select, kde se se jim nezávislý model osvědčil.
    A marketingově rozumím tomu, že snáze se jim bude prodávat 170 let historie než 25 a umím si představit, jak budou všude hovořit, že za nimi jedinými v ČR stojí opravdu silná švýcarská finanční skupina, což SwL skutečně je. Prostě + pro ně.
    A je i logické, že SwL nemá zájem o země, kde se nestali významnými hráči - proto Maďarsko a Slovensko zavírají. Švýcaři jsou pragmatici, na rozdíl od Němců, kteří chtěli mít na mapě v tolika zemích jsme. Konec konců, je to podobné jako expanze BC, FT či Partners, marketing.

    Nesouhlasím s Vámi, že AWD neroste, pokud se podíváte na data FECIFu, popř. na výroční zprávy, velká 4, DVAG, AWD, MLP, Aragorn ... poslední 2 roky rostou a to docela dost, na ukor independent agent. I když nejrychleji Aragorn a MLP, která se takřka dotáhla na AWD. A DVAG bude ještě nějakou dobu neohrozitelná na pozici Evropské 1. v inkasovaných.
    Spíše lituji toho, že třeba pro MLP s konceptem Feri bank jsou východní trhy malé. Konečně by tu vznikla slušná konkurence, ne srandy jako OVB 240 mil Eur a DVAG 1,2 mld Eur incomming, a pod.
    Ale ČR je rozvojová země, zatím ...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).