Aplikace KB+ nově obsahuje vylepšení, která pomohou lidem s poruchou zraku

23. 10. 2023

Sdílet

Mobilní aplikace Autor: Pexels.com

Komerční banka vylepšila svou mobilní aplikaci KB+, aby více vyhovovala lidem s poruchou zraku. Nově umožňuje předčítání pro nevidomé, zvětšení písma nebo mód vysokého kontrastu. Změny, které banka navrhla po spolupráci s handicapovanými klienty, fungují na platformě pro iOS i Android.

Kromě toho banka společně se společností Mastercard postupně zavádí nový standard designu karet s výřezy – tzv. Touch Card. Povrch usnadní použití lidem s úplnou nebo částečnou ztrátou zraku. S rostoucími počty nově vydávaných karet bez reliéfního embosování je pro osoby s postižením zraku obtížnější rozeznat, jaký typ karty právě drží v ruce. Toto hmatové řešení umožní klientům snadno a bezpečně určit nejen typ karty, ale i její orientaci, vysvětlila Jitka Haubová, členka představenstva a provozní ředitelka KB.

Klienti Komerční banky s poruchou sluchu mají zase možnost využít službu eScribe. Ta rozhovor klienta a bankovního poradce na pobočce živě přepisuje na obrazovku monitoru. 

Ke konci roku 2022 měla Komerční banka 152 z celkového počtu 216 poboček v bezbariérovém režimu a z 850 bankomatů bylo 776 bezbariérově přístupných.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).