Komerční banka vylepšila svou mobilní aplikaci KB+, aby více vyhovovala lidem s poruchou zraku. Nově umožňuje předčítání pro nevidomé, zvětšení písma nebo mód vysokého kontrastu. Změny, které banka navrhla po spolupráci s handicapovanými klienty, fungují na platformě pro iOS i Android.
Kromě toho banka společně se společností Mastercard postupně zavádí nový standard designu karet s výřezy – tzv. Touch Card. Povrch usnadní použití lidem s úplnou nebo částečnou ztrátou zraku. S rostoucími počty nově vydávaných karet bez reliéfního embosování je pro osoby s postižením zraku obtížnější rozeznat, jaký typ karty právě drží v ruce. Toto hmatové řešení umožní klientům snadno a bezpečně určit nejen typ karty, ale i její orientaci,
vysvětlila Jitka Haubová, členka představenstva a provozní ředitelka KB.
Klienti Komerční banky s poruchou sluchu mají zase možnost využít službu eScribe. Ta rozhovor klienta a bankovního poradce na pobočce živě přepisuje na obrazovku monitoru.
Ke konci roku 2022 měla Komerční banka 152 z celkového počtu 216 poboček v bezbariérovém režimu a z 850 bankomatů bylo 776 bezbariérově přístupných.