Je to jen technika... Problém může nastat, ale nelze strkat "hlavu do písku". Krizová komunikace nulová...
Na webu a na dalších místech staré informace o plánované odstávce. Na webu jsou odkazy na Twitter a na Facebook... a podívejte se jaká tam je komunikace. Nulová - tedy kromě jednoho příspěvku na facebooku,který stejně nedává (a nedával smysl, protože už v době napsání to nebyla pravda několik hodin...).
Vždy je moc chválíme doporučujeme a je škoda této nepříjemnosti. Jsme jejich klienty přes ještě z dob, kdy to byla záložna a tohle je první bolístka. Snad se z toho FIO poučí.
Přejeme, aby se to co nejdříve podařilo napravit. A zároveň přejeme, aby se to neopakovalo!
Uf. Už se mi konečně podařilo provést jednu transakci :-) Jsem u Fia od roku 2006 a nikdy jsem neměl problémy. Dnešní zakolísání mohu chápat (i jako ajťák). Nárůst klientů je také velký a na odezvě systému je to znát. Ovšem také rozumím těm, kteří nutně potřebují provést nějakou transakci. Přeju Fiu i sobě, aby se jim podařilo systém stabilizovat a zrychlit. A o té informovanosti by také bylo dobré zapřemýšlet.
Já jsem se dnes přihlásil do IB FioBanky asi pětkráte, normálně jsem zaplatil, co bylo potřeba, bez problémů. Opravdu by mne zajímalo, co to je za píp ... , co zde píše o sebevraždě v přímém přenosu .... v loni měla ČS po "víkendové" odstávce problém celou polovinu následujícího týdne, toto je naprostá sranda.