Aktualizaci internetového bankovnictví, která probíhala u FIO banky o víkendu, se nezdařila. Někteří klienti se nemohli do svého účtu přihlásit. Jeden z největších registrátorů domén Wedos to označil jako „sebevraždu v přímém přenosu“. Přitom internetové bankovnictví mělo být plně funkční už v neděli ve 23:00. Nyní je už internetové bankovnictví znovu funkční.
Tisková mluvčí aktualizaci systému obhajuje: V průběhu tohoto víkendu došlo z důvodu údržby k plánované a avizované odstávce Internetbankingu. Nyní je aplikace klientům k dispozici, z důvodu vyšší aktivity klientů a zpracování víkendových procesů však v průběhu dnešního dopoledne registrujeme zvýšenou zátěž systému, kterou monitorujeme. Aby nedošlo ke krátkodobému přetížení systému, může dojít v nezbytně nutných případech ke krátkodobému omezení přístupu,
uvedla Vendula Žaloudíková, tisková mluvčí Fio banky.