Air Bank má hned tři nové šéfy v managementu. Banka představila čerstvého ředitele divize Péče o klienty, Řízení rizik a divize Marketingu. Narostli jsme. Naše služby aktivně využívá už přes milion klientů. A my chceme nejen pro tyto naše stávající klienty, ale také pro mnoho dalších přinést řadu nových služeb, kterými plánujeme český bankovní trh zase více rozpohybovat,
uvedl Michal Strcula, generální ředitel a předseda představenstva Air Bank.
Divizi Péče o klienty nově šéfuje Karel Horák, který vystřídal ve funkci Jiřího Humhala. Horák (45 let) v posledních čtyřech letech zastával roli generálního ředitele a předsedy představenstva Home Credit Bank v Kazachstánu. V minulosti se jako ředitel prodeje podílel například také na budování fintechové společnosti Home Credit v Indonésii. V Air Bank bude odpovídat za zvyšování zákaznické spokojenosti, za řízení klientského portfolia a obchodních procesů a za rozvoj obsluhy a podpory klientů, včetně pobočkové sítě a kontaktního centra.
Martin Popík (36) převzal po Luboši Berkovcovi vedení divize Řízení rizik. I on přichází ze skupiny Home Credit International. Poslední čtyři roky působil ve vedení českého a slovenského Home Creditu, kde měl na starosti řízení rizik a vztahů se zákazníky. Vedoucí pozice ve skupině předtím zastával také v Home Creditu na Filipínách. Martin Popík má zkušenosti i s vedením zahraničních projektů zaměřených na řízení úvěrových rizik a zákaznických cyklů. Ve své nové roli povede retailová, komerční, operační a tržní rizika.
Pozice ředitele divize Marketing se v lednu nově ujal Oldřich Dostál (38). Ten přichází do Air Bank ze společnosti Notino, kde se jako ředitel brand marketingu podílel na celosvětové expanzi. Dříve působil mimo jiné na vedoucích pozicích v reklamních agenturách SquareMedia, McCann Prague nebo WMC Grey. Jako nový šéf marketingu bude zodpovědný za strategické řízení a rozvoj značek Air Bank a Zonky, online marketing, externí a interní komunikaci, tvorbu marketingové komunikace a také oddělení zákaznické zkušenosti.