Lepší by bylo, kdyby každá platba trvala minimálně čtvrt hodiny. V případě, že si platbu rozmyslíme, tak jí jednoduše zrušíme. Jako teď o víkendu. Provedla jsem platbu v e-shopu a následně si jí rozmyslela. Protože Moneta čeká s platbou na cízí účet do pondělí, tak šla jednoduše zrušit a e-shop bez zaplacení objednávku zrušil.
Kdo ještě dneska chodí nakupovat do kamenného obchodu? Proboha... Tedy, samozřejmě, krom potravin a základní drogérie, že? A pozor! Když si rozmyslím po nákupu a zaplacení, že mi ta sušenka přijde drahá, tak ve většině super a hyper není problém ji obratem vrátit. Takže, KAmile, v čem vidíte problém?
Nejsem ženská, ale dokážu to pochopit. I já jsem to již udělal. Onehdá jsem něco objednal a dal jsem platební příkaz. Bylo to v sobotu a platba měla proběhnout v pondělí. Když jsem pak během dne, tedy neděla, brozdal po e-shopech, tak jsem zjistil, že mnou vybrané zboží právě v jednom zlevnili o nějakých 10%. Původní platbu jsem tedy zrušil, objednávku stornoval a udělal jsem objednávku jinou u jiného e-shopu. Ušetřil jsem tak něco přes 250,- Kč. Myslíte, Miroslave, že je to jen "ženská logika"? Nebo jsem měl jako ovce nechat projít platbu tak, jak jsem ji nastavil a zakoupit to zboží dráž? To by odpovídalo, milý Miroslave, vaší "mužské logice"?