Hlavní navigace

Sdružení obrany spotřebitelů kritizuje reklamu eBanky

Sdílet

Zuzana Šourková 20. 12. 2004

eBanka v reklamním spotu tvrdí, že za vedení účtu se neplatí. Nulové poplatky jsou však jen pro klienty, jejichž měsíční zůstatek neklesne pod 15.000 Kč. Ostatním klientům je poplatek za vedení účtu strháván. To, že není tato skutečnost v reklamě zmiňována, kritizuje Sdružení obrany spotřebitelů.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 12. 2004 12:19

    Hnidopich (neregistrovaný)
    No, v Ceníku je přesně uvedeno "Podmínka přiznání nulových poplatků: příjmy na Osobním účtu ve výši min. 15 000 Kč." (myšleno měsíčně). Tedy ne zůstatek, ale příjmy. A je přesně specifikováno, co se rozumí příjmem. Nejbanálněji to je výplata od zaměsnavatele, ale mohou to být i jiné zdroje. Nicméně souhlasím, že jako každá jiná i tato reklama je trik a podvod. Samozřejmě si paušál zdarma klient zaplatí jinde: zde ve vyšších poplatcích za bezhotovostní operace v příslušných cenových programech. Ty jsou evidentně nadsazené, aby bylo odkud krá.., tedy brát na přiblblé reklamy.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).