Vlákno názorů k aktualitě eBanka dnes zavedla nový poplatek - klienty informovala včera od Docent - jeBanka stále dokazuje, jak krásně dokáže s klienty...
Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Mě zatím zcela vyhovuje, žádné problémy s ní nemám. A když na recepci mi řekli špatnou informaci a já kvůli tomu zaplatil poplatek, tak mi strhnutý poplatek následně vrátili a omluvili se.
Spíš by mě obecně zajímalo, jestli pokud se změní ceník, tak lze odstoupit od smlouvy.
Tak to máte kliku. Mně se akorát vysmáli a na argument, že není férové, aby mi řekli cenu a již neřekli, že za dva dny to bude úplně jinak (nevěřím, že by o tom v té době nikdo nevěděl), tak reagovali, že poplatky mi naúčtovali dle všeobecných podmínek a basta. Nějaké vrácení peněz nebo aspoň omluva? "To jste si s operátorem nerozuměli".
Ja jsem s Ebankou vice mene spokojeny. Znam levnejsi banky co maj ale chudsi nabidku sluzeb. Pripadne nabidku skoro stejnou, za to zoufale inet bankovnictvi. Pokud jde o pristup ke klientovi, variace na vyse popisovanou "prihodu" se mi stala nekolikrat. Vzdy to skoncilo omluvou a vracenim vsech poplatku. Naposledy jim nefungoval wap. Platbu jsem realizoval po telefonu a reklamoval nefukncnost wapu. Cena operace byla jako by wap fungoval a jeste se omlouvali za nefunkcnost wapoveho rozhranni.