Hlavní navigace

eBanka dnes zavedla nový poplatek - klienty informovala včera

Sdílet

Petr Zámečník 24. 3. 2004

eBanka dnes zavedla poplatek „Změna limitu Povoleného debetu na základě podnětu klienta“ ve výši 200 Kč. Informaci o chystané změně zaslala klientům do schránek včera.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 3. 2004 15:47

    rdk (neregistrovaný)
    Mě zatím zcela vyhovuje, žádné problémy s ní nemám. A když na recepci mi řekli špatnou informaci a já kvůli tomu zaplatil poplatek, tak mi strhnutý poplatek následně vrátili a omluvili se.

    Spíš by mě obecně zajímalo, jestli pokud se změní ceník, tak lze odstoupit od smlouvy.
  • 25. 3. 2004 16:04

    LK (neregistrovaný)
    Tak to máte kliku. Mně se akorát vysmáli a na argument, že není férové, aby mi řekli cenu a již neřekli, že za dva dny to bude úplně jinak (nevěřím, že by o tom v té době nikdo nevěděl), tak reagovali, že poplatky mi naúčtovali dle všeobecných podmínek a basta. Nějaké vrácení peněz nebo aspoň omluva? "To jste si s operátorem nerozuměli".
  • 26. 3. 2004 16:47

    Petr (neregistrovaný)
    Ja jsem s Ebankou vice mene spokojeny. Znam levnejsi banky co maj ale chudsi nabidku sluzeb. Pripadne nabidku skoro stejnou, za to zoufale inet bankovnictvi. Pokud jde o pristup ke klientovi, variace na vyse popisovanou "prihodu" se mi stala nekolikrat. Vzdy to skoncilo omluvou a vracenim vsech poplatku. Naposledy jim nefungoval wap. Platbu jsem realizoval po telefonu a reklamoval nefukncnost wapu. Cena operace byla jako by wap fungoval a jeste se omlouvali za nefunkcnost wapoveho rozhranni.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).