Hlavní navigace

Zlatá koruna 2011: mezi pojišťovnami dominovala Kooperativa

[Tisková zpráva] Dvě zlaté, jednu stříbrnou, jednu bronzovou korunu a hlavní cenu Novinka roku si ze včerejšího slavnostního vyhlášení prestižní soutěže finančních produktů Zlatá koruna odnesla Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group.

Sdílet

Povinné ručení NA100PRO dokonce vyhrálo nejen ve své kategorii Neživotní pojištění, ale stalo se rovněž Novinkou roku, kterou finanční akademie vybírala ze všech 206 přihlášených finančních produktů. „NA100PRO dokazuje, že si našlo své příznivce nejen mezi našimi klienty, kteří si tohoto produktu sjednali již téměř 100 tisíc kusů, ale i mezi odbornou veřejností – jak ukazují výsledky letošní Zlaté koruny,“ uvedl generální ředitel Kooperativy Martin Diviš. „Tržní úspěch NA100PRO i získaná ocenění jsou pro mě jasným důkazem toho, že kvalita a dobrý nápad se mohou prosadit i na tak konkurenčním a cenově senzitivním trhu jako je oblast povinného ručení,“ doplnil ředitel Úseku pojištění motorových vozidel Kooperativy Milan Houžvic.

V průběhu slavnostního večera v pražském Top hotelu získala Kooperativa rovněž první (TREND) a třetí (START PLUS) místo v Pojištění podnikatelů a univerzální životní pojištění PERSPEKTIVA získalo stříbrnou korunu ve své kategorii.

Unikátní povinné ručení NA100PRO kryje 100 % nákladů vzniklých při nezaviněné nehodě. Vzniklou škodu navíc klienti mohou vyřídit přímo v Kooperativě bez ohledu na to, u které pojišťovny má povinné ručení viník nehody. Kooperativa v rámci NA100PRO rovněž zapůjčí náhradní vozidlo po celou dobu opravy a produkt rovněž garantuje odškodnění v případě škod způsobených živly.

Letošní ročník Zlaté koruny patřil k nejlépe obsazeným v celé dosavadní historii. Soutěže se zúčastnilo 206 produktů od 77 finančních společností. Loni soutěžilo 206 produktů 75 společností. Produkty hodnotila Finanční akademie, která měla letos 385 členů. „Takovýto rozsah hodnocení a počet nezávislých odborníků je naprosto ojedinělý. A nezaměřuje se jen na určité části trhu, ale poskytuje fundovaný a kompetentní pohled na všechny jeho oblasti. O mnohém vypovídá i to, jak rostoucí a letos skutečně mohutný zájem veřejnosti je o hlasování pro Cenu veřejnosti ve Zlaté koruně,“ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.


    

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).