Tahounem výnosů ČSOB bylo retailové bankopojištění. Retailové úvěrové obchody rostly tempem 12% v ČR, resp. 41% na Slovensku. Pozornost, jíž banka věnuje segmentu drobné klientely (retail) a malých a středních podniků (SME) dokazuje skutečnost, že se podílel na celkových výnosech už ze 67 procent. Vzrůstá křížový prodej bankovních produktů a životního a cestovního pojištění, pojištění úvěrů a platebních karet.
Poštovní spořitelna vykázala přírůstek 99 tisíc nových klientů při 18% růstu úvěrových obchodů. Úvěrová angažovanost vůči drobných klientům Poštovní spořitelny vzrostla za 6 měsíců o 190 milionů Kč. Mohu přislíbit, že se naše služby dále přiblíží požadavkům běžných občanů, ale také menších podnikatelů,
uvedl předseda představenstva a generální ředitel ČSOB Pavel Kavánek. Naše výsledky považujeme za odpovídající situaci na trhu. Naším záměrem zůstává pružná reakce na měnící se potřeby klientů při vysoké kvalitě služeb a rozumné ceně.
Skupina ČSOB dále sehrává důležitou roli ve struktuře výnosů a zisku mateřské společnosti KBC. Její podíl na zisku KBC dosáhl za prvních šest letošních měsíců 12,7 procenta.