Hlavní navigace

Ze životních pojištění plynul klientům ČSOB Pojišťovny loni opět vysoce nadprůměrný výnos

Lidé, kteří mají uzavřené životní pojištění u ČSOB Pojišťovny, mohou za loňský rok opět počítat s vysoce nadprůměrným zhodnocením svých úspor. I přes nepříznivou situaci na světových i domácích finančních trzích si připíšou výnos, který předčí naprostou většinu jiných běžných možností uložení peněz.

Sdílet

Klientům, kteří si u ČSOB Pojišťovny sjednali její nejprodávanější životní pojištění Spektrum, bude za loňský rok připsáno zhodnocení 5,2 % z pravidelně placeného pojistného a 3,55 % z jednorázových a mimořádných vkladů.

S hrdostí mohu říci, že díky kvalitním metodám řízení rizik, které u nás používáme, dokážeme nabídnout zákazníkům atraktivní výnosy i v současných těžkých dobách, řekl člen představenstva a ředitel divize životního pojištění ČSOB Pojišťovny Wim Guilliams.

Vedení ČSOB Pojišťovny očekává, že i když lidé budou letos v souvislosti s finanční krizí ve svých investicích opatrnější, nepřestanou spořit. Právě naopak, pokud mají lidé obavy z budoucnosti, obvykle spoří více, říká Wim Guilliams. O životní pojištění, které navíc kromě spoření finančně chrání klienty před hlavními životními riziky, tak podle něj bude velký zájem i nadále. Lze se ovšem domnívat, že konzervativnější typy investorů budou hledat spíše formy investic s garantovaným výnosem, k nimž patří právě i naše životní pojištění Spektrum, vysvětluje Wim Guilliams. Technická úroková míra produktu pojištění Spektrum činí 2,4%. Navíc se vedení banky rozhodlo rozšířit výnos i o finanční bonus. Ve výsledku tak klient obdrží za loňský rok zhodnocení ve výši 5,2%.

Podle Guilliamse by střadatelé měli přistupovat ke svým finančním aktivům stejně jako k ostatnímu zboží, to znamená prodávat je ve chvíli, kdy jsou drahá, a kupovat, když jsou levná. Pokud by střadatelé zhodnotili situaci racionálně, tak právě teď je pravděpodobně vhodný okamžik pro investování do fondů. Chápu ale, že to pro ně může být těžká volba, protože nikdo nedokáže přesně určit, kdy trh dorazí na samé dno a kdy začne znovu stoupat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).