Za rok 2006 vydělali vlastníci životních pojistek u Komerční pojišťovny 3,3 až 3,5 procenta

V Praze 7. května 2007 - Komerční pojišťovně se rovněž v loňském roce podařilo zhodnotit prostředky svých klientů výrazně více, než ukládá současná garantovaná technická úroková míra. V závislosti na typu uzavřeného životního pojištění zhodnotila Komerční pojišťovna prostředky klientů v rozmezí od 3,3 do 3,5 procenta. Aktuální garantovanou technickou úrokovou míru tak zhodnocení překročilo o 0,9 až 1,1 procenta.

Sdílet

Životní pojištění Komerční pojišťovny se díky dobrým investičním výsledkům stává lákavé pro stále více klientů, kteří jej vnímají nejen jako zajištění proti nenadálým životním událostem, ale také jako formu bezpečné investice. Díky úspěšné investiční strategii se daří Komerční pojišťovně dosahovat čtvrtým rokem v řadě nadprůměrných, a přitom stabilních hospodářských výsledků. Vezmeme-li v úvahu míru inflace, která činila vloni 1,7 %, představuje životní pojištění vskutku lákavý způsob zhodnocování osobních úspor, uvedl Arnaud de la Hosseraye, předseda představenstva a ředitel Komerční pojišťovny.

Životní pojištění představuje stěžejní produktovou skupinu v nabídce Komerční pojišťovny. Již před pěti lety nabídla Komerční pojišťovna jako první v ČR svým klientům spořící životní pojištění Vital, které vedle standardních výhod nabízí také doplňující krytí pro případ úmrtí, a to bez navýšení ceny a bez požadavku na lékařskou prohlídku. Velmi úspěšná je také mladší novinka, a to pojištění Merlin. Klientům, kteří vlastní platební kartu vydanou Komerční bankou, poskytuje Merlin efektivní ochranu proti řadě rizik souvisejících nejen se ztrátou či odcizením platební karty, ale také osobních dokladů, klíčů nebo hotovosti.

Cíl poskytovat klientům nadprůměrné zhodnocení a komplexní škálu služeb podtrhuje produkt Vital Invest, který představila Komerční pojišťovna v loňském roce. Pojišťění Vital Invest umožňuje klientům zvolit si kombinaci pojistné ochrany a způsob zhodnocování finančních prostředků podle vlastního vztahu k riziku, dodal Arnaud de la Hosseraye. Klient si tak může sám rozhodnout, zda očekává od pojistného produktu spíše vysoké výnosy, nebo vysokou míru ochrany proti rizikům.

Široká škála pojišťovacích produktů tvoří důležitou součást nabídky Komerční banky, která díky efektivní spolupráci s ostatními společnostmi skupiny nabízí svým klientům skutečně komplexní obsluhu. Klienti tak mají možnost vhodně kombinovat produkty těchto společností a pokrýt související potřeby. Jde například o cestovní pojištění k platebním kartám, pojištění proti neschopnosti splácet či rizikové životní pojištění pro klienty s hypotékou Komerční banky, které rovněž chrání proti neschopnosti splácet.

Komerční pojišťovna je spolehlivým partnerem v oblasti pojištění také díky svému silnému kapitálovému zázemí – 49 % akcií vlastní Komerční banka, zbývající podíl 51 % pak společnost SOGECAP. Oba akcionáři patří do skupiny Société Générale, jedné z nejsilnějších finančních skupin v Evropě.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).