S těmito doklady cestovalo ve sledovaném měsíci o 100 % více turistů, než ve stejném období loni. Největší nárůst zájmu o krajské jízdenky REGIONet byl v tomto období na Pardubicku, Královéhradecku a ve středních Čechách.
Zdvojnásobení rodinných výletů s jízdenkou SONE+ zaznamenaly všechny kraje republiky. Naše nabídka zaměřená na vnitrozemskou turistiku splnila očekávání. Ve vlacích přibyli cestující mířící za zajímavostmi a krásami našich regionů,
říká Tomáš Čech, vedoucí oddělení cenotvorby a prodeje. Českým drahám se tak podařilo výrazně oslovit zcela novou skupinu zákazníků, které se do budoucna chceme ještě více věnovat,
dodává. České dráhy tímto také podpořily rozvoj domácího cestovního ruchu v rámci ČR.
Součástí projektu Léto 2009 je i dvoukolová soutěž o 18 kilometrických bank. V pondělí 10. 8. byla slosováno její první kolo. Celkem do něj bylo odevzdáno 226 REGIONetů. Věk vítězů se pohyboval od 20 do 72 let a mezi vítězi výrazně převažovaly ženy. Zhruba polovina soutěžících byla oslovena přímou komunikací na přepážkách dopravce, čtvrtina letáky „Léto plné výhod“. Zbylých 25 % získalo informaci ze zákaznického časopisu ČD nebo cestou velkoplošné reklamy.
V srpnu probíhá soutěž o 9 kilometrických bank s nejoblíbenější rodinnou jízdenkou SONE+ pro osobní a spěšné vlaky,
říká Andrea Hofmanová, vedoucí skupiny obchodu. „O tu očekáváme ještě větší zájem.“