Vytěžování nákladních a užitkových vozidel se těší zájmu českých firem

Již několik tisíc nabídek volné přepravní kapacity a žádostí o dopravu zásilek zadaly firmy z celé České republiky do vytěžovacího centra iSpedice.cz, které na internetové adrese www.ispedice.cz spustila v závěru loňského roku CCS Česká společnost pro platební karty a.s. Pětinu zadání přitom tvoří doprava do zahraničí, zejména do Německa, Polska a Slovenska. Výjimkou nejsou ani skandinávské země a země na pobřeží Středozemního moře.

Sdílet

Online vytěžovací centrum iSpedice.cz je určeno všem dopravcům a výrobním společnostem. Ti na této službě oceňují především možnost snadného navýšení příjmů vyhledáním vhodné zásilky odpovídající objemem a hmotností kapacitě volného úložného prostoru jejich nevytíženého nákladního nebo užitkového vozu. Společnosti, které hledají vhodný odvoz pro své zásilky, mohou zvolením nejlevnějšího, nejefektivnějšího a nejrychlejšího způsobu přepravy snadno docílit snížení nákladů za transport.

Každý registrovaný uživatel získává možnost nabídnout volný úložný prostor svých vozů nebo naopak nalézt kapacitně a trasou odpovídající vůz, který odpovídá parametrům jeho zásilek. Pro využívání vytěžovacího centra iSpedice.cz není potřeba žádný speciální software ani náročné technické vybavení, stačí běžné kancelářské PC s připojením na internet. Vytěžovací centrum iSpedice.cz ale nabízí nejen informace o nabídce přepravní kapacity a odvozu zásilek na území České republiky a Evropy, ale i další užitečné informace týkající se zejména dopravy.

„K využívání vytěžovacího centra iSpedice.cz motivujeme firmy nejen bezplatnou registrací a užíváním, ale rovněž možností sbírat za vkládání nabídek a poptávek body do Motivačního programu. Po dosažení dané bodové hranice získá uživatel čipovou kartu CCS Bonus s předplacenou částkou na nákup pohonných hmot téměř u kterékoli čerpací stanice v České republice,“ doplnil výhody vytěžovacího centra iSpedice.cz Petr Beneš, obchodní ředitel CCS České společnosti pro platební karty a.s.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).