„Realitní společnost ČS se představí jak s nabídkou nového bydlení, tak s nabídkou second-handových nemovitostí, k čemuž využijeme zejména nový realitní magazín MAKLÉŘ,“ řekl Bedřich Skalický, předseda představenstva a generální ředitel Realitní společnosti České spořitelny. „Součástí našich promo aktivit je kromě speciálně připraveného stánku také prezentace jednotlivých projektů na bundách s LCD obrazovkami. Tyto bundy mají na sobě promotéři, kteří se budou pohybovat v celém areálu, a to po celou dobu konání výstavy,“ dodal B. Skalický.
Letošní rok klade RSČS důraz na kreativní zpracování svého stánku. Ten má i samostatnou jednací místnost, která poskytne zákazníkům/klientům soukromí při výběru budoucího bytu. Stěžejním prvkem celého zpracování je motiv cesty, kdy je návštěvník veletrhu nenásilně vtažen do RSČS expozice a následně je cíleně provázen mezi vystavenými projekty. Vše je podtrženo kobercem imitujícím travnatý porost, který navozuje atmosféru „zeleného“ bydlení a kontaktu s přírodou.