„Motivace úrokovými sazbami je pro klienty velké lákadlo. Potvrzují to průběžné výsledky kampaně na postžirové účty. Oproti předchozím dvěma týdnům se zvýšil počet zakládaných účtů o téměř 40 %. Tuto kampaň můžeme považovat za nejúspěšnější v letošním roce,“ komentuje výsledky Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny.
Zvýšenou úrokovou sazbu 2 % získají u Poštovní spořitelny všichni, kdo si založí účet ve dnech do 15. října 2006 v programech Plus, Klasik a pro částku do výše 100 000 Kč (zůstatek nad tuto částku je úročen standardně). Zvýhodněná úroková sazba platí do 31. prosince 2007.
V Poštovní spořitelně neplatíte za příchozí platby, banka je přitom dostupná na více než 3 300 kontaktních místech s nejvýhodnější otevírací dobou. K Postžiru dostanete navíc zdarma Maxkartu s pojištěním proti ztrátě úrazovým pojištění a moderní bezpečné elektronické bankovnictví navrch.
Postžirový účet
• je běžný účet poskytující standardní sortiment nabízených služeb a umožňující navázání služeb „nadstavbových“
• je určen fyzickým osobám ke správě osobních či rodinných financí
• v závislosti na věku i rozsahu poskytovaných služeb je členěn na jednotlivé klientské programy: MINI, JUNIOR, KLASIK, PLUS, SENIOR a HANDICAP.