Výsledky hlasování veřejnosti v soutěži Zlatá koruna jsou vždy očekávány s velkým zájmem. Na rozdíl od Finanční akademie, která hodnotí produkty z odborného hlediska, je názor klientů vždy tím nejlepším důkazem, jak je produkt úspěšný a jak je na trhu přijímán. V letošním roce navíc bylo veřejné hlasování rozšířeno o další anketu, kterou je Cena podnikatelů. Jejím smyslem bylo ocenit nejlepší finanční produkty pro malé a střední podnikatele.
Hlasování o Cenu veřejnosti podobně jako v loňském roce probíhalo dvoukolově. Od 1. listopadu 2007 do 6. dubna 2008 se uskutečnilo nominační kolo. Z tohoto kola postoupilo 20 produktů s nejvyššími nominacemi do finálového kola, kde se již rozhodovalo o vítězích. V nominačním kole, které celé proběhlo na internetu, bylo odevzdáno 22 485 hlasů. Ve finále se kromě internetu hlasovalo i prostřednictvím SMS zpráv a bylo odevzdáno celkem 18 160 hlasů. Hlasy z prvního i druhého kola se sčítaly. V hlasování podnikatelské veřejnosti bylo odevzdáno celkem 4 775 hlasů pro 87 podnikatelských produktů.
„Velmi nás v mBank potěšil úspěch v soutěži Zlatá koruna. Zejména si mimořádně ceníme prvního místa v kategorii Cena veřejnosti. Toto ocenění vnímáme jako potvrzení cesty, kterou se mBank vydala, dodává nám další energii k budování bankovnictví nové generace,“ říká Jiří Báča, generální ředitel mBank ČR.
„Náš produkt TREND již v minulých ročnících soutěže získal stříbrnou a bronzovou korunu. Vloni jsme tento produkt zásadním způsobem inovovali. Velice nás proto těší, že i náš nový TREND dosáhl takového úspěchu,“ říká k umístění Michael Neuwirth, ředitel úseku pojištění majetku a odpovědnosti Kooperativy.
Výsledky hlasování:
Cena veřejnosti
- mKonto – osobní účet/mBank – BRE Bank SA organizační složka podniku
- SERVIS 24/Česká spořitelna, a.s.
- Aviva EasyLife/Aviva životní pojišťovna, a.s.
Cena podnikatelů
- TREND 07/Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
- EUROleasing 2007/ČSOB Leasing, a.s.
- Postkonto – program Max/Poštovní spořitelna