„Snažíme se maximálně vyjít vstříc potřebám našich klientů a co možná nejvíce jim usnadnit přístup k našim službám. Nyní mají zákazníci ECP možnost si prostřednictvím internetu nejen sjednat cestovní pojištění, ale také vyřešit pojistnou událost. Novou službu jsme záměrně spustili před sezónou letních dovolených, kdy zaznamenáváme největší zájem o cestovní pojištění. Klientům tak nabízíme pohodlný a jednoduchý způsob ohlášení škody kdykoliv a kdekoliv přímo z dovolené v zahraničí,“ komentuje novinku Vladimír Krajíček, generální ředitel a předseda představenstva Evropské Cestovní Pojišťovny.
Na internetových stránkách Evropské Cestovní Pojišťovny stačí jen vyplnit jednoduchý škodní protokol a případné nezbytné doklady následně odeslat poštou. Významnou předností vyřízení pojistné události on-line je skutečnost, že likvidace škody je zahájena okamžitě a v řadě případů se klient dočká její kompenzace dokonce ještě před návratem ze zahraničí. Podrobnější návod a další informace jsou k dispozici přímo na webových stránkách ECP – evropska.cz nebo na zákaznické lince 221 860 860.