Vstupenky na fotbalové Mistrovství světa FIFA 2006 exkluzivně s kartami MasterCard

Praha, 15. února 2005 – Platební karty se značkou MasterCard jsou pro české fotbalové fanoušky tím nejsnazším nástrojem pro platby za vstupenky na fotbalové Mistrovství světa FIFA 2006. Fanoušci přitom mohou využít jakoukoliv mezinárodní debetní či kreditní kartu nesoucí logo MasterCard. S těmito kartami bude možné bez problémů hradit veškeré zboží a služby asociace FIFA v samotném dějišti Mistrovství světa FIFA 2006 v Německu.

Sdílet

Prodej vstupenek probíhá v celkem pěti fázích:

  • fáze I: 1. února 2005 – 15. dubna 2005
  • fáze II: 1. května 2005 – 15 listopadu 2005
  • fáze III: 1. prosince 2005 – 22. ledna 2006
  • fáze IV: 1. února 2006 – 15. dubna 2006
  • fáze V: 1. května 2006 – 9. července 2006

První a třetí fáze prodeje vstupenek probíhají formou loterie – zájemci o vstupenky si mohou v uvedeném období vybrat vstupenku na stránkách www.FIFAworldcup.com. K registraci do loterie stačí vyplnit potřebné údaje o zájemci o vstupenku a údaje o platební kartě MasterCard. Losování o vstupenky prodávané v první a třetí fázi proběhne 15. dubna 2005, resp. 22. ledna 2006. Skutečná platba bude provedena pouze v případě, že držitel karty v loterii získá požadovanou vstupenku. V opačném případě se registrace do loterie nikterak na debetním či úvěrovém účtu držitele karty neprojeví.

Během druhé, čtvrté a páté fáze aplikuje FIFA systém časové preference – vstupenky budou prodávány plynule do jejich vyprodání. Během prvních čtyř fází jsou přitom akceptovány pouze dvě formy platby: platba kartou MasterCard nebo platba bankovním převodem. Platba kartou MasterCard je velmi pohodlná a rychlá, stačí uvést jméno a příjmení držitele karty, číslo a datum platnosti karty. Je rovněž ekonomická, neboť je bez poplatku, a bezpečná, protože probíhá přes zabezpečené šifrované spojení, řekl Ján Čarný, generální ředitel společnosti MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Teprve v páté fázi – těsně před zahájením šampionátu – budou akceptovány všechny druhy plateb zahrnující i platbu prostřednictvím karet, které nenesou logo MasterCard, nebo platbu v hotovosti.

Miroslav Beneš
Ogilvy Public Relations

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).