„Uvedení nového filmu otce a syna Svěrákových je tak významnou kulturní událostí, že si zaslouží vlastní edici platebních karet,“ řekl Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny.
Platební karty jsou stále častěji brány spotřebiteli nejen jako platební nástroj, ale i jako prvek image. „V ČR jsme tomuto trendu výrazně napomohli. Už v roce 2005 jsme představili kartu s motivem z filmu Snowboarďáci, kterou jsme vydávali k účtům pro mladé. Tato karta zvýšila prodej účtů pro mladé na trojnásobek,“ upřesnil Tomáš Zrzavecký.
I díky trendovým kartám je Poštovní spořitelny jednička na trhu v počtu platebních karet pro mladé. Vrátné lahve jako film určený pro celou rodinu, je ideálním prostředkem, jak „imageové“ platební karty rozšířit i mimo komunitu teenagerů.
Pro edici platebních karet s logem filmu Vratné láhve byla vybrána čipová karta Visa Electron. Poštovní spořitelna totiž patří k leaderům na trhu v počtu vydaných čipových karet – jejich počet nedávno překročil milion. „Již v roce 1998 jsme na trh uvedli Maxkartu, první čipovou kartu v Česku. Čipová technologie je bezpečnější než magnetický proužek – a bezpečí peněz našich klientů je pro nás hlavní prioritou. Čipovou technologii využívá více než 95 % platebních karet vydaných naší bankou. Dá se tedy říct, že ze všech velkých bank na trhu má právě u nás nejvíce klientů skutečně bezpečné karty,“ řekl Tomáš Zrzavecký.