„Phone banking – telefonní bankovnictví Volksbank – nabízí pohodlné ovládání účtu a získání důleži-tých informací jednoduše po telefonu,“ říká Petr Žibřid, ředitel marketingu Volksbank CZ, a dodává: „Nabídka Volksbank je skvělou volbou, jak si usnadnit život a zároveň ušetřit čas i peníze.“
Pomocí telefonního bankovnictví Volksbank může klient získat informace o pohybech a zůstatku na svém účtu, zadávat platební příkazy a zahraniční platby, informovat se o platební kartě, jejím limitu a platnosti, či o poskytnutých úvěrech. Může také založit, změnit nebo zrušit trvalý příkaz či termíno-vaný vklad. Klient se přes Phone banking dostane k informacím o produktech a službách Volksbank nebo sledovat aktuální kurzový lístek.
Služba Phone banking je dostupná 24 hodin denně prostřednictvím běžného či mobilního telefonu. Na bezplatné lince 800 133 444 může klient provádět bankovní operace s pomocí telefonního bankéře (v pracovních dnech od 8 do 19 hodin) nebo si zvolit požadovanou službu v nabídce hlasového stro-mu (non-stop).
Autentizace klienta pro aktivní ovládání účtu (zadávání transakcí) prostřednictvím služby Phone ban-king probíhá pomocí ID a PIN tónovou volbou přímo na telefonním přístroji (používání Phone banking je proto možné pouze z telefonu s tónovou volbou DTMF). Každá transakce je navíc certifikována prostřednictvím jednorázového transakčního hesla TAN.
Více informací o Phone banking na www.volksbank.cz.