Jedná se o plnohodnotnou pobočku poskytující veškeré bankovní služby s rychlou a kvalitní obsluhou a přátelským přístupem ke klientům. Zaměstnanci jsou k dispozici především privátní klientele a malým a středním podnikatelům, čemuž byla přizpůsobena mimo jiné i otvírací doba – každý pracovní den je pobočka otevřena až do 18:00 hodin.
Výrazný rozvoj aktivit Volksbank v hlavním městě byl započat již v loňském roce, kdy byly během druhého pololetí otevřeny dvě pobočky – Vinohradská 40 (budova Radiopaláce) a na Strossmayerově náměstí 11. Další pobočky jsou na Václavském náměstí (budova Paláce Koruna) a ve Spálené 8. V Praze také sídlí regionální centrála v Lazarské 8, která obsluhuje především korporátní klientelu. Během roku 2004 bude pozice Volksbank v Praze dále upevňována – otevřeny zde budou ještě čtyři další pobočky.
Kromě široké nabídky kvalitních bankovních produktů a služeb klade banka důraz také na rychlost obsluhy poskytované kvalifikovanými zaměstnanci. „Obchod nečeká, proč byste měli Vy?“ – je motto provázející závazek banky připsat stokorunu na účet klienta v případě, že čeká na kontakt ze strany pracovníka banky více než 10 minut. Moderní vybavení a nejnovější technologie dovolují Volksbank zaručit takto rychlost obsluhy svých klientů.
PRAHA
Valentinská 20/10
(vchod Kaprova ulice)
110 00 Praha 1
Tel.: +420 221 778 711
Fax: +420 221 778 719
E-mail: praha.kaprova@volksbank.cz
Otevírací doba:
Pondělí-Pátek 9:00 – 18:00
Filozofie obchodní strategie banky vychází především z orientace na klienta a jeho individuální potřeby a požadavky, nabízí služby šité na míru těchto potřeb. Volksbank:
- klade důraz na osobní kontakt
- nabírá nové zaměstnance
- rozšiřuje pobočkovou síť
- to vše je doplněno elektronickým bankovnictvím pro standardní operace.
V oblasti cenové politiky má banka za cíl být výší svých poplatků pod průměrem bankovního trhu.
Volksbank – Důvěra spojuje
Vincent Collard
Vedoucí oddělení marketingu
Volksbank CZ, a. s.