„Výsledky jasně ukazují, že díky jedinečným nabídkám jako je Vodafone nabitá karta, první předplacená karta se stejnými cenami jako na tarifech, se nám daří rychle růst i na vysoce penetrovaném českém trhu,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafone ČR.
Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,8 % z celkového počtu. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafone ČR dosáhl v tomto období 604 CZK za měsíc.
- 53 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od dubna do června 2008
- 93 tisíc čistý zákaznický nárůst od začátku roku 2008
- 226 tisíc čistý zákaznický nárůst od června 2007
- Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí: 2,751 milionu
- 51,8 % tarifních zákazníků
- ARPU z mobilních služeb 604 CZK za měsíc