Visa - Pojďte s námi do pohádky

Tři držitelé platební karty Visa získají nezapomenutelný výlet do Disneylandu v Paříži pro celou rodinu.

Sdílet

Asociace Visa International odstartovala marketingovou kampaň, v jejímž rámci mohou držitelé karet Visa vyhrát jeden ze tří rodinných výletů do pařížského Disneylandu. Čím častěji budou držitelé používat svou platební kartu Visa nebo Visa Electron, tím větší bude jejich šance vyhrát luxusní zájezd do Paříže nebo jednu z dalších 200 cen. Do soutěže o ceny bude zařazen každý, kdo v období od 1.11.2003 do 31.12.2003 zaplatí nákup v minimální hodnotě 200 Kč. Výherci budou určeni na základě nejvyššího počtu uskutečněných transakcí. Vyhlášení výsledků se uskuteční 28. ledna 2004.

V ČR přijímá karty Visa více než 43.000 obchodníků a cílem této kampaně je zvýšit povědomí o výhodnosti a flexibilitě bezhotovostních plateb mezi zákazníky i mezi prodejci. Kampaň podporují přední české banky – Česká spořitelna, eBanka, HVB a Raiffeisenbank.

Disneyho pohádkové království je známé a oblíbené na celém světě a proto máme radost, že jsme se dohodli na dlouhodobé spolupráci, uvedl Miloslav Kozler, manažer asociace Visa International pro Českou republiku. Všeobecně známé brandy, jakými jsou Visa i Disney, tvoří skvělý partnerský tým a jejich spojení nám přinese jedinečnou možnost upevnit vedoucí pozici naší značky pomocí speciálních programů a reklamních kampaní s našimi členskými bankami i držiteli karet po celém světě včetně České republiky.

Ve spolupráci s členskými bankami asociace Visa připravuje různé projekty na podporu používání platebních karet. Nedávno velmi úspěšně proběhla kampaň „Visa – a obchody Vás vítají“, jejímž výsledkem byl 90procentní nárůst celkové hodnoty transakcí v maloobchodě (na 3,8 miliardy Kč) oproti stejnému období v loňském roce. Za připomenutí také stojí loňská kampaň, ve které Visa spojila své síly s věhlasným agentem 007, Jamesem Bondem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).