Vánoční nákupy přes internet

Praha, 12. prosince 2006 - Vánoční dárky na internetu lze objednávat u většiny obchodů až do 21. prosince, u některých dokonce až do 22.prosince. Při odběru u obchodníka dokonce i na Štědrý den. Jedná se samozřejmě o zboží, které je skladem, a o zboží, u kterého mají obchodníci 100% jistotu, že je dostupné u dodavatele.

Sdílet

Posledním termínem pro nákup vánočních dárků na internetu, které si chcete nechat dopravit aľ domů, je 22. prosinec. Sami obchodníci vąak svým zákazníkům doporučují myslet na své blízké s dárkem dříve neľ 2 dny před ©tědrým dnem.

Ve výhodě jsou zákazníci z větąích měst, v kterých se nacházejí kamenné prodejny internetových obchodů. Pokud zákazníci upřednostní osobní odběr zboľí přímo v prodejně, mohou nakupovat i 23. respektive 24. prosince.

„Při pohledu na data získaná z naąeho výzkumu je potěąující zjiątění, ľe vąechny námi oslovené certifikované obchody mají kamenné prodejny, coľ umoľňuje zákazníkům vyzvednout si objednané zboľí osobně bez čekání na poątu či kurýrní sluľby. Obzvláątě před ©tědrým dnem tuto sluľbu zákazník velmi ocení,“ říká Jan Vetyąka výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

Průzkum uskutečnila Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi 11 vybranými obchodníky z řad certifikovaných obchodů (www.certifikovany-obchod.cz).
Obchod Adresa Prodávané zboľí Poslední termíny objednávek pro dodání do 24.12.
1M.cz www.1M.cz
Mobilní telefony 20. 12. – poątou
21. 12. – poątou (obchodní balík)
22. 12. – kurýrní sluľbou
22. 12. – osobním odběrem
ELNINO www.parfemy-elnino.cz
parfémy 21. 12. – poątou
24. 12. – osobním odběrem
G-OBCHOD www.g-obchod.cz
obchodní centrum 20. 12. – poątou, PPL 23. 12. 17:00 hod. (komfortní dopravou, osobním odběrem)
KASA www.kasa.cz
obchodní centrum 15. 12. – splátkový prodej
20. 12. 12:00 hod. – poątou, kurýrní sluľbou
23. 12. 14:00 hod. – osobnĂm odbìrem
24. 12. 12:00 hod. – osobním odběrem (OC Novodvorská)
INTERNET MALL www.mall.cz
obchodní centrum 21. 12. – vlastnĂ dopravou po celĂ© Ă
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).