V březnu se nejvíce prodávaly pneumatiky

Nástup teplejších dnů na začátku března zapříčinil rekordní prodeje letních pneumatik na českém internetu. Data zveřejnila společnost Internet Mall a.s., největší provozovatel internetových obchodů v České republice. Dále se hodně prodávaly sekačky a vybavení pro dům a zahradu.

Sdílet

Pneumatiky jsou žádaným zbožím celoročně, ale v jarních a podzimních měsících jsou jejich prodeje samozřejmě nejvyšší. Čeští motoristé si už zvykli, že na internetu nakoupí pneumatiky, litá kola nebo ocelové disky mnohem levněji, než v kamenných prodejnách, říká Tomáš Kovařík, marketingový ředitel společnosti Internet Mall.

Nejlépe se prodávají pneumatiky značek Barum, Kleber, Goodyear a Continental. Motoristé mají v této době také zájem o litá kola a ocelové disky. Prodej pneumatik po internetu roste také proto, že zákazník má možnost nechat si zboží poslat do některého z našich mnoha partnerských pneuservisů po celé České republice a vůz nechat bez starostí a se slevou přezout. Navíc kupuje-li zákazník litá kola, má na našich stránkách možnost grafického pohledu na svůj automobil vybavený zvoleným typem kol, disponujeme totiž unikátní obrazovou databází několika tisíc modelů vozidel ve všech dostupných barevných provedeních, doplňuje Michal Dlouhý, produktový manažer obchodu PneuExpert.cz, který v rámci nákupní galerie Internet Mall pneumatiky a autodoplňky nabízí.

V březnu 2005 zákazníci kromě pneumatik také kupovali zahradní techniku. Zvýšené prodeje sekaček, motorových pil, tlakových myček nebo kompostérů se očekávají celé jaro, kdy dle zkušeností z minulosti zákazníci mění svá stará zařízení za nová. V dalších měsících společnost Internet Mall očekává nárůst prodeje kol, vybavení pro sport, ale také digitálních fotoaparátů a videokamer, protože začne čas dovolených.

Odhad tržeb pro rok 2005 je podle Ondřeje Fryce, generálního ředitele společnosti, 1.37 miliardy Kč, přičemž na internetu by se podle něj mělo ve stejném roce prodat zboží za necelých 7 miliard Kč.

Tomáš Kovařík
marketingový a PR manažer

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).