„Značkové financování je úspěšným obchodním modelem UniCredit Leasing a Komoditní linie jsou přirozeným navazujícím projektem, který nám umožní výrazněji pronikat do dalších segmentů financování. Výhody z participace v tomto programu nebudou určeny pouze pro obchodní partnery, ale samozřejmě také pro cílové klienty, a to v podobě jedinečných produktů a akčních nabídek a v jistotě, že financovaný předmět pořizují u prověřeného partnera – UniCredit Leasing – největší leasingové společnosti na českém trhu,“ uvedl Marek Chvojka, ředitel divize Podpora prodeje UniCredit Leasing.
Projekt Komoditní Linie zastřešuje a systematicky řídí spolupráci s malými a středními značkami nebo prodejci a umožňuje navazování nových partnerských kontraktů, případně lépe využít potenciálu partnerů stávajících. Celý koncept Komoditních linií charakterizuje jednotná grafická linie, která je z části individualizována pro každého z partnerů propojením loga komoditních linií a loga partnera a přitom jasně odkazuje na příslušnost k silné finanční skupině.
Projekt Komoditní linie v tuto chvíli zahrnuje osm samostatných linií (např. zemědělská technika, komunální technika, stavební technika, gastronomie, ICT). Pilotním projektem je Komoditní Linie Transportní technika, která nabídne velmi zajímavý produkt Operativního leasingu a řadu dalších výhod.
Ukázka jednotné grafiky pro Komoditní linii Transportní technika, která bude ještě doplněna o logo partnera.