Tomáš Prouza vede útvar klientské péče Poštovní spořitelny

Praha, 20. února – Od února nastoupily posily do Poštovní spořitelny pro hájení zájmů klientů. Novým ředitelem péče o klienty a ombudsmanem v jedné osobě se stal Tomáš Prouza a zástupkyní ombudsmana Eduarda Hekšová.

Sdílet

Nově zřízený útvar Péče o klienty a ombudsmana PS má několik hlavních úkolů. „Naším hlavním cílem je posílit postavení klientů a starat se o to, aby pro ně byly bankovní služby Poštovní spořitelny srozumitelné a férové. Rád bych se podílel i na změně některých bankovních stereotypů a na změně procesů tak, aby klient byl vždy na prvním místě. Poslední a velmi podstatnou částí mé práce bude plnit roli ombudsmana, tedy obhájce klientů při sporech s bankou,“ uvedl Tomáš Prouza.

Tomáš Prouza i Eduarda Hekšová v minulosti působili na ministerstvu financí. Tomáš Prouza byl v letech 2004 až 2006 náměstkem ministra financí pro finanční služby, Evropskou unii, mezinárodní vztahy a fiskální politiku, v roce 2005 také nastartoval přípravy na zavedení eura v ČR. Od května 2005 je místopředsedou Etického výboru Asociace fondů a asset managementu. V letech 2000–2004 řídil finanční portál Peníze.CZ.

Tomáš Prouza vystudoval Vysokou školu ekonomickou, obor mezinárodní politika a diplomacie, v roce 2005 získal titul MBA na britské Open University. Je ženatý, mezi jeho zájmy patří cestování, vážná hudba a literatura.

Eduarda Hekšová působila na ministerstvu financí v pozici vrchní ředitelky finančních služeb, předtím v letech 1997–2004 zastávala funkci marketingové manažerky, IT manažerky, compliance officera a předsedkyně dozorčí rady v CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT. Vystudovala ČVUT, obor technická kybernetika. Je vdaná, má dvě dcery a mezi její zájmy patří cestování, sport, výtvarné techniky a literatura.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).