Praha, 27. ledna 2004 – K 31. prosinci 2003 dosáhl počet zákazníků společnosti T-Mobile 3 947 415; meziročně tento ukazatel vzrostl o 12 procent. Již druhým rokem tak T-Mobile zaznamenal nejvyšší přírůstek zákazníků ze všech domácích operátorů. Jen během posledního čtvrtletí si T-Mobile zvolilo 256 tisíc nových zákazníků.
Vloni jsme oznámili, že se do dvou let se chceme stát operátorem číslo 1 na českém trhu, a podnikli první úspěšné kroky k tomuto cíli. Naše strategie se zakládá především na přesvědčení, že v jednoduchosti je síla,
říká generální ředitel T-Mobile Roland Mahler a doplňuje: Dosažená čísla jasně dokazují, že zákazníci tento přístup oceňují – přivítali jak přehledné služby Tarifové epidemie, tak jednoduchost vánoční nabídky. V úspěchu nám pomáhá také to, že se můžeme opřít o sílu mezinárodní značky.
Mnoho nových zákazníků přibylo i v řadách firemních klientů – mezi nejvýznamnější „přírůstky“ v roce 2003 T-Mobile počítá např. společnosti Unipetrol, Škoda Auto, DHL, Toyota Peugeot Citroen Automobile či farmaceutický koncern GEHE.