Tiskové prohlášení Oberbank AG pobočka ČR k informacím o defraudaci prostředků klientů

[Tisková zpráva] Upřesňující stanovisko Oberbank AG pobočka Česká republika k neúplným a nepřesným informacím médií o defraudaci peněžních prostředků klientů Oberbank AG pobočka Česká republika, uveřejněným dne 22.7.2011 v hlavní zpravodajské relaci TV Nova a následně v dalších médiích na základě tiskové zprávy Policie České republiky.

Sdílet

V reakci na výše uvedené vydává vedení Oberbank AG pobočka Česká republika  následující prohlášení:

1.    Uvedený případ odcizení peněžních prostředků zaměstnancem Oberbank AG pobočka Česká republika nebyl odhalen Policií České republiky, nýbrž přímo interní kontrolou Oberbank AG pobočka Česká republika. Dotyčný              zaměstnanec byl v zápětí neprodleně předán Policii České republiky, která zahájila    vyšetřování, a byl s ním okamžitě rozvázán pracovní poměr.

2.    Všichni protiprávním jednáním tohoto zaměstnance dotčení a poškození klienti byli bankou ihned osobně informováni o všech skutečnostech a případná    škoda jim byla bankou bezodkladně nahrazena v plné výši na náklady banky.

3.    Banka přijala taková opatření, aby se podobná situace již v budoucnu        nemohla opakovat.



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).